Γενικοί όροι

Η πλοήγηση και πολύ περισσότερο η πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής με το www.reflexnutrition.gr (εφεξής καλούμενος και "πωλητής") καθιστά αυτονόητη και αυτόματη τη παραδοχή των όρων που περιέχονται σε αυτή τη σελίδα, από πλευράς των επισκεπτών (εφεξής καλούμενοι "πελάτες").

Το www.reflexnutrition.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και διατηρεί κάθε δικαίωμα να προβεί σε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο των σελίδων του, συμπεριλαμβανομένης της παρούσης, χωρίς καμία προειδοποίηση.

Τήρηση Απορρήτου

Το www.reflexnutrition.gr δεσμεύεται ρητά να διαφυλάξει τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη και σε καμιά περίπτωση να μη τα κοινοποιήσει προς τρίτους, εκτός και αν υπάρξει έγγραφη εξουσιοδότηση από το πελάτη ή περίπτωση παραβίασης νόμων του κράτους και πάντα μετά από διαταγή της αρμόδιας εισαγγελικής αρχής ή απόφαση δικαστικής αρχής.

Όροι για την αποστολή και την παράδοση της παραγγελίας

Για την αποστολή της παραγγελίας του πελάτη, μπορεί να χρησιμοποιεί είτε την ήδη υπάρχουσα διεύθυνση που έχει δηλώσει σαν πελάτης είτε εναλλακτική διεύθυνση την οποία μπορεί να δηλώσει όταν φτάσει στο ταμείο. Οι πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων υπολογίζονται ανά εργάσιμες ημέρες από την ώρα της παραγγελίας έως την αποστολή. 


Η παράδοση γίνεται πάντα με την εταιρεία courier Γενική Ταχυδρομική και ο πελάτης θα παραλαμβάνει το προϊόν σε μία έως τρεις (1-3) εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που έχει ολοκληρωθεί η αποστολή στον πωλητή. Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν προς όλη την Ελλάδα. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει την πληρωμή με αντικαταβολή, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το ποσό των 2,50ευρώ τα οποία αντιστοιχούν σε έξοδα αντικαταβολής όπως αναφέρεται αναλυτικά και στην κάθε εντολή αγοράς.

Αν ο πελάτης δεν έχει λάβει την αποστολή ή σχετικό ειδοποιητήριο μέσα σε 1-2 εβδομάδες από την αποστολή, παρακαλείτε να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο info@reflexnutrition.gr.


Η Γενική Ταχυδρομική αναλαμβάνει να παραδώσει το δέμα του πελάτη στο σπίτι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Στην περίπτωση που ο πελάτης απουσιάζει ή έχει επιλέξει την παράδοση με αντικαταβολή και δεν διαθέτει τα λεφτά κατά την παράδοση, η Γενική Ταχυδρομική θα επιστρέψει άλλες δυο εργάσιμες ημέρες. Εάν ο πελάτης είναι απών, η Γενική Ταχυδρομική θα καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει ο πελάτης. Από εκεί και πέρα η Γενική Ταχυδρομική δεν θα ξαναφέρει το δέμα του πελάτη, αλλά θα πρέπει ο πελάτης να το παραλάβει από το υποκατάστημα που έχει αναλάβει την παράδοση του.


Με την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας, δηλαδή από τη στιγμή που το δέμα έχει παραδοθεί στην Γενική Ταχυδρομική, ο πελάτης έχει στην διάθεση του έναν αριθμό αποστολής που μπορεί να χρησιμοποιήσει για την αναζήτηση του δέματος του στην ιστοσελίδα www.taxydromiki.com.

Όροι για τον χρόνο παράδοσης

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται σε μία ενιαία παράδοση. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον ο πελάτης έχει παραγγείλει προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους διαθεσιμότητας, θα του αποσταλούν όταν όλα τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στον πωλητή. Τα διαθέσιμα προϊόντα θα κρατηθούν έως ολοκληρωθούν όλα τα προϊόντα της παραγγελίας ώστε να παραδοθούν μαζί.


Επειδή τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από την εταιρεία του πωλητή στην Κύπρο ή από την Αγγλία, ο πωλητής δεν μπορεί να επιταχύνει το χρόνο παράδοσης περαιτέρω πέραν του χρόνου που ορίζεται στην σελίδα με την περιγραφή των προϊόντων, ή ο χρόνος που ορίζεται από τον πωλητή κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Η παραγγελία του πελάτη αποστέλλεται αμέσως μόλις ολοκληρωθεί. Σε περίπτωση που η εκτιμώμενη άφιξη έχει καθυστέρηση ο πωλητής θα επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω email για να τον ενημερώσει σχετικά.

Παράδοση με καθυστέρηση

Δεδομένου ότι ο πωλητής δεν έχει όλα τα προϊόντα σε απόθεμα, μπορεί μία παραγγελία να έχει μία σχετική καθυστέρηση. Συνήθως η περίπτωση αυτή συμβαίνει όταν δεν έχουν παραδοθεί τα προϊόντα από τους προμηθευτές στον πωλητή κατά την προβλεπόμενη ώρα. Σε περίπτωση που συμβεί κάποια καθυστέρηση ο πωλητής θα επικοινωνήσει μαζί με τον πελάτη μέσω email για την κοινοποίηση της καθυστέρησης. Εάν ένα προϊόν έχει καθυστερήσει πέραν του χρόνου που αναφέρει η σελίδα του προϊόντος, ο πελάτης πληρώνει την αποστολή χωρίς καμία επιβάρυνση, και ο πωλητής στέλνει τα προϊόντα που έχουν καθυστέρηση στον πελάτη σε επόμενη αποστολή από την παραγγελιά του πελάτη.


Δεδομένου ότι ο πωλητής πραγματοποιεί την παραγγελία απευθείας στους προμηθευτές του, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί ακριβή ημερομηνία παράδοσης με αποτέλεσμα οι καθυστερήσεις που μπορεί να συμβούν να μην βρίσκονται υπό τον έλεγχό του πελάτη.

Αποθέματα εμπορευμάτων

Ο πωλητής διαθέτει κάποιο απόθεμα των εμπορευμάτων, οι παραγγελιές βέβαια γίνονται απευθείας από τους προμηθευτές του. Αυτό σημαίνει ότι ο πωλητής δεν μπορεί να επιταχύνει το χρόνο παράδοσης περαιτέρω από ότι αναφέρεται στον τίτλο της ιστοσελίδας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γνωρίζει την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος, υπάρχει προκαθορισμένη προθεσμία στην σελίδα περιγραφής του προϊόντος. Επίσης ο πελάτης μπορεί να αποστείλει ένα email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο info@reflexnutrition.gr.  Έτσι, ο πελάτης θα μπορεί να μάθει εάν υπάρχει stock διαθέσιμο ή χρειάζεται να γίνει ειδική παραγγελία. Εάν το προϊόν υπάρχει σε απόθεμα, τότε ανήκει στην κατηγορία «αποστέλλονται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών». Εάν το προϊόν έχει χρόνο παράδοσης μεγαλύτερο από 1-2 εργάσιμες ημέρες, τότε δεν υπάρχει διαθέσιμο, και μόλις ο πωλητής το παραλάβει από τον προμηθευτή, το αποστέλλει, εντός του καθορισμένου χρόνου παράδοσης.

Προϊόντα μη διαθέσιμα

Τα προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως "Μείνετε ενήμεροι" είναι προσωρινά μη διαθέσιμα από τους προμηθευτές. Σε κάποιες περιπτώσεις ο πωλητής δεν μπορεί να γνωρίζει πότε τα εμπορεύματα θα εισέλθουν στην αποθήκη των προμηθευτών. Υπάρχει η δυνατότητα σημείωσης του προϊόντος και ο πωλητής θα αποστείλει απαντητικό email μόλις λάβει πληροφορίες για το πότε θα είναι διαθέσιμο ξανά.

Τι είναι τα Cookies και ποιος ο λόγος χρήσης τους;

Το www.reflexnutrition.gr χρησιμοποιεί cookies. Οι περισσότερες ιστοσελίδες χρησιμοποιούν με cookies. Το cookie μπορεί να μοιάζει με μικρό ίχνος. Ένα ειδικό αρχείο, που ονομάζεται "cookie" αποθηκεύεται στον υπολογιστή του πελάτη, όταν εισέρχεται αυτός στο δικτυακό κατάστημα του πωλητή. Cookie είναι ένα μικρό κομμάτι δεδομένων με πληροφορίες που διευκολύνει το δικτυακό κατάστημα του πωλητή και τον βοηθάει να βάλει τα εμπορεύματα στο καλάθι του πωλητή και να πραγματοποιήσει την αγορά του πιο εύκολα. Είναι επικίνδυνα τα cookies; Όχι, τα cookies που αποθηκεύονται από το δικτυακό κατάστημα του πωλητή στον υπολογιστή του πελάτη δεν είναι επικίνδυνα.

Γενικοί όροι για ακυρώσεις και επιστροφές

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ελέγχει τις παραγγελίες του χρησιμοποιώντας τον «λογαριασμό μου». Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει κάνει λανθασμένη παραγγελία ή επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν, πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση των πελατών πριν επιστρέψει το προϊόν ή ακυρώσει την παραγγελία. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών θα δώσει στον πελάτη όλες τις χρήσιμες πληροφορίες / συμβουλές για να ολοκληρώσει / πραγματοποιήσει την ακύρωση της παραγγελίας, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν σταλεί. Εάν ο πελάτης έχει παραλάβει ελαττωματικό προϊόν, ή έχει γίνει λάθος παραγγελία, ή εάν επιθυμεί να κάνει κάποια καταγγελία, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, πριν κάνει οποιαδήποτε επιστροφή ώστε να γίνει πρώτα η καταγγελία.

Ο πελάτης όπως συμπληρώσει τη «Φόρμα Επικοινωνίας» για να προχωρήσει τη διαδικασία επιστροφής. Όπως επισυνάψει τη φόρμα επιστροφής με το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο ή απόδειξη) της παραλαβής των προϊόντων καθώς και τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή. Στην περίπτωση έχει εκδοθεί τιμολόγιο στον πελάτη, θα πρέπει να εκδώσει και επισυνάψει τα απαραίτητα παραστατικά.


Ακύρωση
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας ή ακύρωση μέρους της παραγγελίας, όπως επικοινωνήσει με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Το προϊόν μπορεί να ακυρωθεί μόνο εφόσον δηλωθεί η ακύρωση από τον πελάτη άμεσα, πριν την αποστολή της παραγγελίας. Εάν μετά την αποστολή της παραγγελίας ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον πωλητή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να επιβαρυνθεί τα έξοδα επιστροφής όπως αυτά ορίζει ο πωλητής.

Επιστροφή
Στην περίπτωση που η παραγγελία του πελάτη είναι σωστή και παρόλαυτα ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, θα πρέπει να γίνει κοινοποίηση της επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να επιβαρυνθεί τα έξοδα επιστροφής όπως αυτά ορίζει ο πωλητής.

Βασική προϋπόθεση για την ορθή επιστροφή των προϊόντων είναι να είναι σφραγισμένα και αχρησιμοποίητα στις συσκευασίες τους. Ο πελάτης εκπροσωπεί τον εαυτό του για την επιστροφή των προϊόντων στον πωλητή μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική Courier.

Μέσα από το website ο πελάτης θα έχει πάντα την καλύτερη δυνατή περιγραφή, ώστε σαν χρήστης να έχει πάντα την πληρέστερη δυνατή εικόνα πριν το αγοράσει. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα για μία άστοχη αγορά. Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει ένα ή περισσότερα προϊόντα που έχει ήδη αγοράσει, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής, σύμφωνα με τις παραπάνω προϋποθέσεις. Το πρώτο βήμα είναι να καλέσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ώστε να τον κατευθύνει ανάλογα.

Κατά την επιστροφή τους τα προϊόντα θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, άθικτα στην εργοστασιακή τους συσκευασία και χωρίς να είναι παραβιασμένες οι τυχόν ταινίες ή επικαλύμματα ασφαλείας του περιεχομένου.

Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει να συσκευασθούν στο κουτί που εστάλησαν, ώστε να αποφευχθεί κάθε πιθανή φθορά τους κατά τη μεταφορά. Η επιστροφή θα πρέπει να ολοκληρωθεί (αποστολή μέσω Γενική Ταχυδρομική Courier) το αργότερο έως 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του πελάτη και εφόσον έχει προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.


Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.


Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα φθάσουν και μάλιστα ανέπαφα στην έδρα του πωλητή. Σε καμία περίπτωση το www.reflexnutrition.gr δε θα αναγνωρίσει επιστροφή προϊόντων, που δεν έχει παραλάβει. Το www.reflexnutrition.gr δεν θα δεχθεί να παραλάβει ή και να αντικαταστήσει εμπορεύματα, που έχουν υποστεί φθορές, λόγω κακής ή ελλιπούς συσκευασίας από τη πλευρά του πελάτη.

Τα έξοδα επιστροφής, νέας αποστολής και τυχόν ασφαλίστρων θα επιβαρύνουν το www.reflexnutrition.gr, αν το επιστρεφόμενο προϊόν είναι ελαττωματικό. Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα αντίστοιχα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.


Αν ένα προϊόν έχει ελάττωμα στη συσκευασία, η διεύθυνση του www.reflexnutrition.gr αναλαμβάνει την υποχρέωση να το αντικαταστήσει μόνο με ένα όμοιο του και σε καμιά περίπτωση με κάτι άλλο.


Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα άθικτο προϊόν στην εργοστασιακή του συσκευασία, υπάρχει η δυνατότητα αυτό να αντικατασταθεί με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, σύμφωνα με επιθυμία του πελάτη, αρκεί να καταβάλει την επί πλέον διαφορά κόστους.


Επιστρεφόμενα εμπορεύματα, που δεν πληρούν τους όρους επιστροφής θα επαναπροωθούνται στον πελάτη με δική του επιπλέον επιβάρυνση. (***)


(***) Για αποφυγή όποιων δυσκολιών και παρεξηγήσεων, ο πελάτης παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί με τον πωλητή πριν την επιστροφή.

Παραλαβή και επιβεβαίωση παραγγελίας

Μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία ο πωλητής θα στείλει ένα email στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη (σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ο ίδιος καταχωρήσει) δηλώνοντας ότι έχει παραλειφθεί η παραγγελία από τον πωλητή. Η απόδειξη λιανικής της παραγγελίας θα βρίσκεται μέσα στο δέμα κατά την παράδοση του. Εφόσον χρειαστεί το ο πελάτης την απόδειξη να του σταλεί ηλεκτρονικά, μπορεί να στείλει email στην εξυπηρέτηση πελατών έτσι ώστε να του αποσταλεί.


Διαθέσιμοι τρόποι αναζήτησης

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βρει το προϊόν που ψάχνει χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης. Ο πελάτης εισάγει λέξεις-κλειδιά στο πλαίσιο και κάνοντας κλικ στο κουμπί Αναζήτηση θα έχει αποτέλεσμα ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το κύριο μενού της γρήγορης αναζήτησης, επιλέγοντας την κατηγορία / υποκατηγορία. Όταν ο πελάτης είναι στην κατηγορία του προϊόντος, στον κατάλογο, θα βρεί στην αριστερή πλευρά της παρουσίασης του προϊόντος, "Αγοράστε μετά ..." Τιμή, Brand, ποικιλία, γεύση, κλπ.

Ασφάλεια προϊόντων

Τα προϊόντα που προβάλλονται και παρέχονται από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κατά τεκμήριο ασφαλή. Παρ’ όλα αυτά η χρήση τους εναπόκειται αποκλειστικά στη κρίση και ευθύνη του χρήστη, χωρίς το www.reflexnutrition.gr να εγγυάται ότι δε θα προκύψουν παρενέργειες ή δε θα προκληθούν βλάβες από τη χρήση των προϊόντων αυτών.


Σε κάθε περίπτωση, το www.reflexnutrition.gr αποθαρρύνει τα ανήλικα άτομα, τις εγκυμονούσες γυναίκες και τις θηλάζουσες μητέρες να χρησιμοποιούν τα προϊόντα που παρουσιάζονται στις σελίδες του.


Για την ασφάλεια της υγείας των χρηστών, τους συνιστάται να συμβουλεύονται τον γιατρό τους πριν χρησιμοποιήσουν κάποιο προϊόν.

Παρουσίαση και περιγραφή των προϊόντων

Η προσπάθειά των συντελεστών του www.reflexnutrition.gr είναι έντονη για μια συνεπή παρουσίαση των προϊόντων τόσο με φωτογραφίες εξωτερικής συσκευασίας και ένθετου περιεχομένων συστατικών, όσο και με συνοδευτικά κείμενα. Υπάρχει πάντα βέβαια η πιθανότητα για ασήμαντα λάθη, ανακρίβειες και παραλήψεις μικρής σημασίας για τις οποίες το www.reflexnutrition.gr δεν φέρει κανενός είδους νομική ευθύνη. Πάντως, σε τέτοια περίπτωση και μετά από αίτημα του πελάτη που έκανε μία αγορά, η διεύθυνση διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει ή όχι το προϊόν κατά τη κρίση της.

Επικοινωνία
Ο χρήστης, που επικοινωνεί ή/και πραγματοποιεί συναλλαγή με το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα αναγνωρίζει σαν αυτονόητο δικαίωμα της διεύθυνσης του www.reflexnutrition.gr να απαντήσει ή να επιδιώξει περαιτέρω επικοινωνία με κάθε συμβατό και νόμιμο μέσο, όπως τηλέφωνο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email).


Επάνω